piatok 4. augusta 2017

Čo mi za mesiac júl robilo radosť?

Tento článok začnem ospravedlním za moju dočasnú neaktivitu. Mám pár rozpísaných článkov, ale najprv som sa rozhodla zverejniť tento - aby som dodržala nejakú postupnosť. Dúfam, že tento mesiac to bude s mojou aktivitou bohtašie, ako ten minulý. Asi sa všetci necháme prekvapiť. 


- Garnier - BB cream - Extra Light
- Catrice - Liquid Camouflage - 005 Light Natural
- Essence - All about matt! 
- Nyx - High Definition Blush - Taupe



- Real Techniques - Hubka na makeup
- Real Techniques - Buffing brush
- Real Techniques - Contour brush
- Aliexpress - Štetec na rozjasňovač
- Essence - Štetec na očné tiene
- Aliexpress - Blending brush


- Catrice - Slim'Matic Brow Pencil - 030 Dark
- Essence - Make me brow - 02 browny brows
- Maybelline - Rocket Volume - black
- Catrice - Liquid Liner Waterproof - 010 Don't leave me


- Carmex - Strawberry
- L.A. girl - Metal Liquid lipstick - opulent
- Colourpop - Ultra Satin Lip - Mess Around
- Urban Decay - Revolution lipstick - Jilted
- Dermacol - 16h lip color - 6

A vaše obľúbené predmety za minulý mesiac?

1 komentár:

  1. Moje obľúbené su tie výrobky od Catrice či už linka alebo korektor. Značku mám veľmi rada

    OdpovedaťOdstrániť