piatok 25. augusta 2017

Urob si sama | Kávový scrub na telo

Už dlhšie som pokukovala po jednom instagramovom trende - kávovom scrube. Videla som rôzne značky ako Mark alebo Pimp your body a určite aj mnohé ďalšie ponúkajú podobný produkt. Mne sa však nechcelo dávať 15€ za kávu a oleje, tak som sa rozhodla spraviť domácu alternatívu.
Domáci kávový scrub na telo
Tento krát som sa neriadila žiadnym youtube tutoriálom, skôr len selským rozumom. Trochu som podvádzala a pozerala na zloženie mark a pimp your body, ktoré majú napísané na internetových stránkach. Nie sú rovnaké, ale dosť podobné. 

Budeme potrebovať: nádobu, odmerky,


následne mletú kávu, trstinový cukor, morskú soľ,


glycerín, jojobový olej, kokosový olej, konopný olej, vitamín E, sóda bikarbóna.


Postup je neskutočne jednoduchý. Do misky vsypeme mletú kávu, trstinový cukor a morskú soľ v pomere 2:1:0,5. 


Ďalej budeme pokračovať olejmi. Ja som volila kokosový, jojobový a konopný olej. Kokosového som dala rovnako ako jojobového, avšak konopného som volila o polovicu menej, pretože mi vôbec nevonia. Množstvo si zvoľte také, aby vám vyhovovala textúra. Následne som pridala pár kvapiek vitamínu E.


Ako posledný krok som pridala malé množstvo jedlej sódy (posledný preto, lebo som na sódu zabudla) a poriadne premiešala. Tadá.


A potom si už môžete fotiť kávové nožičky na instragrame. Podotýkam, že je z toho neskutočný bordel a mám pocit, že mám potom kávové zrniečka úplne všade. 


Asi sa to stáva tradíciou, ale žiadny kupovaný kávový scrub som neskúšala, takže nemôžem porovnať účinky. Čo však povedať môžem je to, že si mark/pimpyourbody/inú značku neplánujem kúpiť z jedného dôvodu - robí to strašný bordel a mňa to nesmierne vytáča upratovať.

A ako ste na tom vy? Kúpite si nejaký v obchode, vyrobíte doma alebo vás to vôbec neláka?

3 komentáre:

  1. Žádný kávový scrub jsem ještě neměla, ten tvůj vypadá skvěle ♥

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už jsem po něm dlouho koukala, ale teď jsi mě rozhodně navnadila k tomu, abych si ho zkusila vyrobit ♥
    S uklízením problém nemám, protože se barvím hennou a to je teprve svinčík :D

    majahampeisova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Domáce peelingy mám veľmi rada :) Kávový používam pravidelne, ale vyskúšam aj tvoj návod :)

    OdpovedaťOdstrániť