piatok 14. júla 2017

Malé nákupy | Výlet do Maďarska

Keď škola takmer končila, s priateľom sme sa rozhodli ísť za hranice Slovenska. Vybrali sme sa navštíviť Štúrovo, pešo prejsť do slávnej Baziliky a nebola by som to ja, keby ho nezatiahnem do najbližšieho Rossmannu a DM-ka. Moja slávna veta znie: "Tam majú určite niečo, čo potrebujem!" Nesmejte sa mi, bola to pravda a preto vám aj môžem ukázať moje skromné nákupy.
Celé moje nákupy za hranicami


Najprv som zavítala do Rossmannu, ktorý na Slovensku z nejakého dôvodu nie je.
A malé nákupy práve z Rossmannu.

Ako prvé som uchmatla toto odličovacie mlieko, pretože ma zaujala vôňa melónu. Na melón sa to síce nepodobá, ale zas tak moc nestálo, aby ma to mrzelo. Ešte som ho neskúšala, takže vám o ňom poviem neskôr.

Plátenné masky od Rival de Loop si vychvalovala nejaká blogerka už dávnejšie. Takže ako náhle som ich uvidela, brala som rovno dve. Taktiež ich ešte nemám vyskúšané - ale chystám sa!

Essence u nás  nájdete bežne, ale táto limitka tu nebola. Mali ju v Čechách, ale na Slovenskú pôdu nezavítala. Čo beriem ako riadnu iróniu - limitky sa mi zvyčajne nepáčia a keď už nejaká áno, tak tu nie je.

Taktiež som si do paletky zakúpila tri tiene. Chcela som aj štvrtý, ale nevedela som sa rozhodnúť, ktorý by sa mi tam hodil. Mimochodom, prekvapila ma pigmentácia, ktorá je u matných úplne nádherná. Avšak u svetlého mintového je slabšia.

Prvý tyrkysový odtieň so zlatým shimmerom je zo stálej ponuky a volá sa "12 Want a mint?", druhý matný ružovo-šedý je odtieň už zo spomínanej limitky a volá sa "05 T.G.I.F" a posledný, matný, tmavý, hnedý je zas zo stálej ponuky "04 Brownie'licious".

Objavila som aj značku o ktorej som nikdy nepočula. Volá sa Lovely a najviac ma z nej zaujal práve tento čokoládový bronzér.

Mali tri odtiene. White chocolate bol biely púder, Milk chocolate zas stredná hnedá a najtmavší bol práve ten môj - Dark Chocolate. Zobrala by som si čokoládu mliečnu, avšak mali ju vypredanú.

S týmto moc tvár nevykonturujete, aj keď neobsahuje žiadny shimmer. Farba je moc teplá, skôr na zahriatie. Mimochodom,  naozaj čokoládovo vonia.

Do DMka som išla z dôvodu, že u nás v tom čase ešte nebol Trend it up stojan a ja som si chcela niečo vybrať. Mimochodom, zaujalo ma, koľko značiek tam oni majú. Napríklad Mannu či Bomb Cosmetics som tam našla.
Nákup v DM
Pôvodne som si myslela, že tento sprej je len vylepšená verzia toho ich "Aqua spreju" a tiež bude pekne osviežovať a fixovať makeup. Ale toto je skôr sprej, ktorý máte striekať na telo, nie na tvár. Nečakajte, že je to ružová voda, má to len arómu.

Taktiež som si do zásoby hodila púder. Páčilo sa mi balenie so zrkadlom. Samozrejme, najsvetlejší odtieň bol môj.

Zaujala ma taktiež matná rada rúžov a ja som si vzala celkom pekný nude odtieň. Bohužiaľ mám zatiaľ pocit, že moc matný nie je. A tiež toho moc nevydrží.

Už tu môžete vidieť dosť veľký odlesk, ktorý zanecháva.

Výlet by som zhrnula veľmi dobre. Bazilika je naozaj nádherná, oplatí sa ísť až úplne hore. Síce sme v Maďarsku nerozumeli vôbec nikomu ani slovo a pri platení sme boli vždy ticho (ja aj predávačka), ale napriek tomu sme to nejakým spôsobom zvládli. Taktiež som spokojná aj za tieto malé nákupy a nesmierne vďačná svojmu priateľovi, ktorý tam so mnou vydržal.

4 komentáre:

  1. Tie tiene majú ozaj nádherné farby a vodu v spreji musím vyskúšať. Skvelý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie tiene sú náhodou naozaj nádherne pigmentované. Nikdy by som to do essence nebola povedala. Na matné tiene za 1,50€ je to fakt jeden veľký must have :)

      Odstrániť
  2. Ty stíny vypadají moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rúž a tiene na oči sú skvelé :)♥

    OdpovedaťOdstrániť