nedeľa 2. júla 2017

Čo mi za mesiac jún robilo radosť?

Ďalší mesiac prešiel ako voda. Školský rok za nami, prázdniny pred nami. A ďalší  článok s najviac používanými produktami zas online. Myslím, že tu nejaké horúce novinky nepredstavujem, skôr len pomaly míňam to, čo mám otvorené.


- Rimmel London - Lasting Finish Nude - 010 Light Porcelain
- Catrice - Liquid Camouflage - 005 Light Natural
- Rimmel London - Stay Matte - 001 Transparent
- Catrice - Prime and Fine - 010 Ashy Radiance
- TheBalm - Mary-Lou Manizer
- Avon - mark. - fixačný sprej



- Real Techniques - Hubka na makeup
- Real Techniques - Buffing brush
- Real Techniques - Contour brush
- Aliexpress - Štetec na rozjasňovač
- Essence - Štetec na linky
- Essence - Štetec na očné tiene
- Aliexpress - Blending brush


- Catrice - Eye Brow pencil - 040 Don't let me brow'n
- Essence - Make me brow - 02 browny brows
- Maybelline - Lash Sensational - black
- Flormar - pretty compact - 47
- TheBalm - Mary-Lou Manizer
- Colourpop - Valley Girl
- Trend it Up - graceful feminity - 020


- Carmex - Strawberry
- Sephora - Cream Lip Stain - 13 Marvelous Mauve
- Colourpop - Ultra Satin Lip - Mess Around
- Colourpop - Ultra Satin Lip - Dopey
- Jordana - Sweet cream matte - 22 Cinnamon Toast

Aký najobľúbenejší produkt máte za mesiac jún vy? Niečo nové alebo niečo, čo používate už dlho?

3 komentáre:

  1. Catrice korektory sú perfektné. Mám oba, no ten tekutý používam momentálne veľmi často, pod oči je perfektný.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fixačný sprej Avon Mark milujem a nedám naň dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som o ňom písala článok, že je fakt fajn. Bohužiaľ musím povedať, že už mi prestáva vyhovovať tak, ako mi vyhovoval a po dopotrebovaní budem hľadať nejakú náhradu inde :/

      Odstrániť