streda 28. júna 2017

Recenzia | TheBalm - Mary-Lou Manizer

Kozmetiku TheBalm človek spozná hneď kvôli nádherným retro obalom. Asi najznámejším produktom od tejto značky je práve Mary-Lou rozjasňovač vo svojom typickom kovovom balení a s pokladom vnútri.

TheBalm - Mary-Lou Manizer
 Som milovník zlatých rozjasňovačov a hlavne teraz, keď vonku praží slniečko ich nosím ešte častejšie. Zvyčajne som miesto rozjasňovaču používala zlatý tieň od E-style (čo ste mohli vidieť už u mojich obľúbencov) a bola som s ním neskutočne spokojná. 


Ani neviem, čo ma nakoniec "dokopalo" kúpiť si Mary-Lou. Počúvala som o nej všade, videla ju všade. Každý ju skúšal a každý s ňou bol spokojný. Ale až teraz prišiel ten čas kúpiť si ju a vyskúšať ju na vlastné lícne kosti.

Pri fotení u nás pršalo a bolo zamračené, takže plnú jej paľbu neuvidíte, prepáčte :/
Mary-Lou by som opísala ako šampaňskú farbu s trochu jemným, zlatým odleskom. Ale je dosť možné, že tú zlatú si tam nahovára len moja dušička. Je veľmi jemne namletá, trochu práši, ale nie nejak závratne. A hlavne neskutočne drží. Vôbec nebledne ani neopadáva, s pleťou naozaj krásne splynie. 


Balenie má TheBalm krásne všetky. Neskutočne rozkošné a retro pôsobiace zaujme hádam úplne každého. A malé zrkadielko vnútri bolo pekným prekvapením. 

Odporúča Lazy Unicorn tento rozjasňovač?

Áno! Mary-Lou naozaj nádherne na pleti drží, krásne sa odráža, je viac prirodzená ako môj typický zlatý tieň od E-style. A napriek tej cene, vôbec neľutujem, že som si ju kúpila. V poslednom čase nosím len ju a vlastne na nej nevidím žiadne mínus. Ak ju doma ešte nemáte, tak kupujte! (Ja momentálne premýšľam, či potrebujem aj jej sestru Cindy-Lou, máte ju niekto?)

3 komentáre:

  1. Krásna recenzia :) Taktiež sa chystám zakúpiť si ho, je čarovný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mary-Lou je naozaj skvost. Ako balením, tak produktom vnútri. Určite nebudeš sklamaná :)

      Odstrániť
  2. Rozjasnovac velmi nepouzivam, ale vyzera naozaj pekne :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť