streda 14. júna 2017

Recenzia | Nyx - White Liquid Liner

Leto je pre mňa objavovanie farebných a trochu viac odvážnych liniek ako je čierna. Minulý rok u mňa bodovala na očiach modrá, takže som mala nakúpených asi päť rôznych odtieňov modrej. Tento rok je to zlatá/bronzová a biela. Takže keď som v Nyxu uvidela túto linku, brala som ju hneď.

Nyx - White liquid liner
Linka má naozaj šikovný malý šteteček (a teraz ma mrzí, že som ho neodfotila), s ktorým sa veľmi pekne pracuje. Pigmentácia je famózna! Hneď po prvom prejdení máte celistvú bielu farbu. Produktu netrvá dlho, pokiaľ zaschne, takže sa mi ani nestalo, že by sa mi obtiskol na horné viečko. Tu však pozitíva končia. Linka praská. A keďže je bielej farby, tak to neskutočne vidieť. Popraská po desiatich minútach, čo ju máte na viečku a vôbec to nevyzerá pekne. 

Obal produktu nie je ničím výnimočný. Také menšie plus je, že linku kupujete v prelepenej krabičke, takže máte istotu, že ju nikto neotváral.

Odporúča Lazy Unicorn túto linku?

Ja som si ju kupovala s tým, že ju budem používať na miesto tej čiernej. To je však kvôli praskaní nemožné. Ak ju chcete kupovať, ale s tým, že si dáte čiernu a s touto ju len akoby zvýrazníte zo spoda, tak to by šlo. Celkovo však nechápem ten veľký "boom" okolo nej, lebo mne osobne príde strašná. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára