sobota 20. mája 2017

Recenzia | Catrice - Professional contouring palette

Kontúrovanie sa v posledných rokoch stalo trendom. Avšak nájsť dobrý kontúrovací púder je zázrak. Pre moje osobné použitie by mal  byť jemne namletý, pekne pigmentovaný, nie príliš teplý, ľahko zohnateľný a cenovo príjemný. Dnes sa pozrieme na zúbok tejto malej paletke Prime and Fine od Catrice. 

Catrice - Prime and Fine - Professional Contouring Palette

Z rôznych odtieňov, ktoré Catrice ponúka som si zaobstarala ten najviac studený s názvom "010 Ashy Radiance". Paletka ponúka odtieň na kontúrovanie a odtieň na rozjasnenie v bledo šampanskej farbe.


Balenie je z pekného tvrdého plastu, rozhodne nemám pocit, že by sa len tak samovoľne otváralo. Z druhej strany máte dokonca návod, kde máte nanášať rozjasňovač a kde kontúrovací púder.  


Čo sa týka odtieňa na kontúrovanie, nie je to najstudenejšia farba, akú doma vlastním, ale ako teraz už vykukuje slniečko, tak po tejto paletke začínam siahať omnoho častejšie. Je neskutočne krásne namletá a dobre pigmentovaná - takže so štetcom naozaj jemne. Ja tento produkt od Catrice ráno nanášam a keď prichádzam zo školy, tak ho tam stále mám. 

Rozjasňovač je bledý, šampaňský. Úprimne nie som z neho nadšená. Nemá  taký "wau" efekt, aký je vyhľadávam. Ľudia, čo vyhľadávajú prirodzenosť budú pravdepodobne spokojní, ale pre mňa nestačí. 
Kontúrovací púder a rozjasňovač. 

Tu som sa snažila porovnať odtieň od Catrice a následne "blush" od Nyxu v odtieni Taupe. Nyx je rozhodne studenejší, ale nezdá sa mi, že by rozdiel medzi nimi bol tak veľký.

Catrice a Nyx

Odporúča Lazy Unicorn túto kontúrovaciu paletku?

Ak nemáte možnosť zakúpenia si populárneho Nyxu, povedala by som, že táto malá paletka od Catrice by mohla byť vhodným náhradníkom. Tieto posledné slnečné dni ju dokonca vyťahujem viac. Z drogérie (pre mňa) najlepšia kontúrovacia možnosť a keby sa mi náhodou minula (a ten deň príde, pretože diera v nej už je hlboká), neváham a kupujem zas a znova. Z rozjasňovača nadšená nie som, skoro ho nepoužívam, len v prípade núdze.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára