piatok 24. marca 2017

Recenzia | Dermacol - 16h Lip Color

Dermacolácke farby na pery sú na trhu už nejakú chvíľu. Počula som o nich už mnoho, ale nikdy pred tým ma nelákali. Časy sa však zmenili a ja mám nakoniec doma dva tieto kúsky. Rúž sľubuje vysokú pigmentáciu, rýchloshnúcu textúru zabraňujúcu vysúšanie a 16 hodinovú výdrž. Produkt môžete na oficiálnych stránkach Dermacolu kúpiť za 8,79€.

Dermacol -  16h Lip Color
Mám doma jasný červený odtieň s číslom 04 a zastrený ružovo-fialový 06. Naozaj ma mrzí, že Dermacol im dal len čísla a nedal aj názvy, pretože si viem predstaviť ako pekne by sa mohli volať. 

V prvej polovici bez ošetrujúceho balzámu, v druhej s ním.
Vôňu rúžu som si všimla až v momente, ked som k nemu išla priamo privoňať. Balzám má jemný nevtieravý odér, ktorý však na perách ani necítim. Textúra je pigmentovaná tak akurát, stačí tenká vrstva. Bojím sa však, že odtieň 06 dosť flakatí a po zaschnutí prvej vrstvy nanášam  druhú. Pri tom červenom sa mi to vôbec nedeje. Pery dosť lepia, ale ako náhle nanesiete priehladný balzámolesk, lepivosť sa stratí. 

Textúra vydrží jedlo, pitie, dokonca aj umývanie zubov. 16 hodín naozaj nepotvrdím, pretože pre mňa nie je možné mať makeup tak dlho, ale pravdepodobne aj verím, že by to dokázal. Ja pery odličujem v rovnakom stave, v akom ich zanechávam pred aplikáciou rúžu. Balzám sa počas dňa odtláča a vytráca, ale vždy sa dá aplikovať na novo alebo neaplikovať vôbec (mne to potom pery aj tak nevysušilo).

Aplikátor
O obale sa neviem vyjadriť ani pozitívne, ani negatívne. Klasický tvrdý plast, kde vidieť farbu daného rúžu. Bohužial, nevšimla som si, že by tam bola písaná gramáž a možná používateľnosť produktu.

Odporúča Lazy Unicorn tieto rúže?

Myslím si, že každá žena by mala doma vlastniť aspoň jeden odtieň. Výdrž produktu je neuveriteľná a zároveň je na perách neskutočne príjemná. Tieto farby rozhodne odporúčam. Vôbec si nemusíte kontrolovať úsmev a radšej sa sústrediť na niečo iné.

5 komentárov:

  1. Já mám jeden problém - barva mi popraská a jde to vidět na rtech celkem ošklivě. Ovšem praská až ke konci dne,takže v práci to jde. Pak musím odlicit a znovu nalíčit. A balsám je super i na obyčejnou rtěnku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tá ružová práve akoby ošúcháva a malé kúsky vypadávajú z pier. S tou červenou ten problém nemám. Nemám rada, ked je textúra naprieč odtieňmi iná :/

      Odstrániť
  2. Čítam o nich len samé dobré veci. Určite ich skúsim

    Jarná GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tieto rúže mám v dvoch odtieňoch, a tiež ma mrzí, že im nedali názov :) a gramáž nájdeš keď tú nálepku v strede odlepíš,tak je tam ešte jedna vrstva, určite to nájdeš:) ja som s výdržou týchto rúžov veľmi spokojná a často ich používam :) pekná recenzia aj blog :) som rada, že som ťa objavila :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôbec som si nevšimla, že by sa to dalo odlepiť, ďakujem za odhalenie :) Ja som tiež spokojná, ale doporučovala by som Dermacolu pozrieť sa aké odtiene sa teraz nosia, lebo mne sa už žiadne ďalšie nepáčia :/ a ďakujem :)

      Odstrániť