piatok 24. februára 2017

Recenzia | Sleek - Matte me!

Pri hone o najlepšie tekuté rúže som narazila aj na značku Sleek. Táto anglická značka ponúka momentálne pätnásť zaujímavých odtieňov. Môžte nájsť každodenné nude odtiene, zvodné červené, roztomilé ružové, ale aj bláznivé fialové či tmavé na každú príležitosť. Tieto tekuté rúže sľubujú perfektný matný vzhľad, vysokú pigmentáciu už v jednej vrstve a dlhotrvajúcu textúru. Za priaznivú cenu 6,20€ dostanete 6ml produktu.

Sleek -  Matte me!

Napriek veľkým možnostiam, ktoré Sleek ponúka si neviem na mne predstaviť viac ako štyri odtiene. Ružové, oranžové a svetlo-fialové nie sú môj šálok kávy. Mám rada skôr tmavé, zemité farby rúžov. Na vyskúšanie som si vybrala béžovo-ružový, pretože na fotkách vyzeral skôr do hneda, s názvom Birthday Suit a bordovo-červený Old Hollywood. Povedala som si, že ak budú dobré, dokúpim zvyšné dva odtiene, ktoré sa mi páčia.


Birthday suit sa podobá viac vpravo. V skutočnosti taký ružový nie je. 

Mám pocit, že textúra rúžu sa mení napriek odtieňmi (aspoň napriek tými dvomi, ktoré mám ja), tak o každom poviem radšej zvlášť.

Odtieň Birthday Suit

Bol to prvý zakúpený odtieň. Stránka ho popisuje ako béžovo-ružový a musím súhlasiť, aj keď som dúfala, že bude viac do hneda (na niektorých fotkách v tme, kde ho mám na sebe pôsobí až do červena). Textúra je skutočne jemná, príjemná na perách, stačí jedna vrstva a ani po niekoľkých hodinách nemám pocit vysušených pier. Po dvoch minútkach zaschne a je matný. Pitie prežije, ale mastného jedla by som sa už obávala. Odličujem dvojfázovým odličovačom a ide dole bez zbytočného drhnutia pier. Celkovo ho veľmi odporúčam na každodenné nosenie, kde nemusíte kontrolovať ako vyzerá váš rúž.

Odtieň je v skutočnosti menej ružový, viacej béžový.


Odtieň Old Hollywod


Po úspechu s prvým odtieňom, som sa rozhodla zakúpiť ďalší. Old Hollywood stránka popisuje ako bordovo-červený, čo celkom pasuje. Tmavo-červená farba padne do oka hádam každému, kto prejde okolo vás. Čo sa týka pigmentácie, jedna vrstva naozaj nestačí. Ja nechávam prvú, celú fľakatú, vrstvu zaschnúť a nanášam druhú. Tým pádom na perách nepôsobí tak ľahko ako jeho starší súrodenec. Mám pocit, že mi pery trochu vysuší, ale stále to je nič oproti Nyx Lingerie, ktoré vysušujú o dosť viac. Čo sa týka výdrži, po niekoľkých hodinách (približne šiestich) farba trošku zo stredu pier začne vypadávať. Pitie prežije celý, ale do jedla by som sa nepúšťala. Odličujem taktiež dvojfázovým odličovačom a všetko v poriadku. Farba sa dá nosiť, ale rozhodne nie je na perách tak ľahká ako vyššie spomínaná.

Na obrázku dve vrstvy.




Obaly rúžov sú celkom obyčajné. Matná čierna a priesvitná, aby ste videli odtieň. Na vrchnáku klasické lesklé logo Sleeku. Neviem prečo, ale čakala som od nich viac. Vizuál je síce pekný, ale ako náhle ich chytíte do ruky, sú akoby moc ľahké. Čakala by som, že plast, ktorý použili bude kvalitnejší a trochu ťažší. 

Celkom ma zarazilo, že rúže majú trochu rozdielne balenie, aj keď boli od seba kupované len mesiac. A najviac ma zarazilo, že spotreba Birthday Suit je 18 mesiacov, zatiaľ čo Old Hollywood len 12m. Neviem z akého dôvodu, ale oba boli kupované na rovnakom eshope. 

Odporúča Lazy Unicorn tieto rúže?

A Lazy Unicorn sa nevie rozhodnúť! Odtieň Birthday Suit odporúča všetkými desiatimi na každodenné nosenie. Avšak k tmavším odtieňom by som bola viac skeptická, ten môj aspoň dosť fľakatí a nevydrží tak mnoho. Páčili sa mi z výberu ďalšie dva, avšak znova sú to odtiene tmavé, takže nad ich kúpou ešte dosť popremýšľam a poprípade dám vedieť! 

2 komentáre:

  1. Tyjo zrovna tuhle barvu bych potřebovala, vážně hezká :) Škoda, že si přímo z těhle nebyla tak nadšená...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužial :( Ale ked chceš pekný tmavý červený odtieň, skús pozrieť značku Milani, tú odporúčam určite.

      Odstrániť