streda 5. apríla 2017

Kreatívne líčenie aj u Lazy Unicorn

Keď som po celom youtube videla kreatívne líčenia od dievčat, ktoré sa prihlasovali do tohtoročného Nyx Face Awards, tak ma popadla kreativita a sama som chcela niečo vytvoriť. Do súťaže sa neprihlasujem, nemyslím si, že na to mám, ale s vami sa o môj kreatívny makeup kľudne podelím!

Makeup spočíval v rozdieloch medzi polovicami tváre.
V tej ľavej som napodobňovala svoje každodenné líčenie. Jedinou výnimkou boli umelé mihalnice, ktoré si bežne nedávam. Technika líčenia očí, kde sa tmavý tieň dáva do vnútorného aj vonkajšieho kútika ma mimoriadne baví a mám pocit, že sa mi aj hodí. Rozhodne oko zväčšuje a to ja dosť rada. Inak bežné kontúrovanie, rozjasňovač aj vykreslenie obočia.
Naopak na pravej strane som sa dosť vybláznila. Vyberala som farby z môjho pozadia a to fialovú, modrú a ružovú. Napokon som robila rôzne čmáranice, šmuhy a tvary tak, ako mi ruka išla. Používala som tiene, linky aj ceruzky. Oko som sa rozhodla dať bez linky aj špirály, aby mi len modrá zornička ladila s pozadím.
Nakoniec som k líčeniu doladila fialový rúž, ktorý sa hodil k obom stranám. A toto amatérske, kreatívne líčenie je hotové!

Detail ľavej strany tváre
Detail pravej strany tváre

Ľavá neutrálna strana




Ako sa vám páčilo líčenie Lazy Unicorn práve na motív vlastného pozadia?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára